måndag 21 januari 2013

Äntligen

Äntligen har jag tagit tag i uppsägningen av Mobila bredbandet, den där skiten som aldrig riktigt funka som den skulle. Har man all tid i världen och mer än mest tålamod, ja då funkar det klockrent, men vill man veta nått i nutid och inte dåtid, ja då skulle jag satsa på nåt annat än Glocalnet här ute i skogen. MEN jag är ju så jävla lat och har en del tålamod, så jag har ju kört på med det där abonnemanget ett HELT år efter bindningstiden.

Igår när jag skulle plocka fram pappren, så var de ju såklart lite försvunna, hitta bara en liten del. Eller så var det alla delar men då var de inte till nån nytta, så nu flippra jag iväg ett litet mail där på deras hemsida, lär väl det ta 100 år också. Man kan ju hålla tummarna för att det bara krävdes ett litet person nr för att de ska fatta vem som vill säga upp vad!!

Min rygg är fortfarande i pensionärsläge, den har gått och dött. Har säkert blivit några cm kortare de här dagarna också, ryggen har som sjunkit ihop, så snart kan jag nog titulera mig som DVÄRG också.

Snart, är det dags att göra sig sådär, jobbsnygg, går ju oftast åt helvete.

Katten vill INTE gå på lådan, katten vill pissa på min matta, DÄR och DÅ insåg jag varför jag har hund och inte katt!! Jag hatar kattpiss, tillåme min snok som är full av snor, kände den där jävla lukten och 02.30 så är man inte så jädra sugen på att torka piss kan jag lova..... SUR som fan va katten också, våga inte ta i han ;)

Inga kommentarer: