måndag 31 december 2012

2012

Året började ju som vanligt med en såndär ångestdag, fyfarao ett HELT år framför sig igen, allt det där man så länge väntat och sett framemot hade gått i en rasande fart igen....

Två jobb att välja mellan och som jag valde, jag vände och vred på skiten. Det slutade med att jag valde det säkra före det osäkra, det mindre roliga jobbet mot det jag egentligen vill jobba med. MEN man måste ju också ha en stabil inkomst, tråkigt men sant så föll det på det.

I maj så försvann min ÄLSKADE Wilma ifrån mej, jag saknar henne massor, men vi träffas i drömmarna och det är jag MYCKET glad för.

Camilla,Jotte och jag sprang stadsloppet för första gången, att ens överleva det var ju en bedrift i sig.

Camilla och jag åkte iväg på en weekend upp till Rättvik, underbart väder och vi bara "va" hela helgen..

Jag fick två UNDERBARA syskonbarn till, ett av dem blev jag tillåme gudmor till på hösten sen.....

Sommaren REGNADE bort och jag hann aldrig förstå att den INTE skulle bli bättre innan hösten kom.

Alicen hann bara simma en gång efter "sommarlovet", sen blev hon foderallergiker, nytt foder, massa tvättande och all PÄLS och vikt försvann på grisen..

Året har varit ett RIKTIGT piss år egentligen, med vissa ljusglimtar förstås. Men jag hoppas på att 2013 blir ett LUGNT och SKÖNT år, inget speciellt behöver hända, men jag känner för att bara få vara Angelica och ha det bra!!!

 Och att alla jag har i mitt hjärta får det BRA!!



Inga kommentarer: