söndag 11 november 2012

Grått å trist

Vilken SEGdag, Alice skulle såklart ut supertidigt imorse också eller super va kanske å ta i men 7.15 på en söndag e olidligt tidigt tycker jag, så hon fick snällt gnälla i en halvtimme till.

Sen va jag inge sugen alls på att va pigg och vaken, så jag spenderade några timmar framför nyhetsmorgon som sen byttes ut till Så mycket..... och sist bonde söker fru, men då hade jag lessnat på att va seg å jävlig så jag gick upp....

Nu funderar jag på att ta mej ut i det här trista grå blöta vädret, tänkte mej en promenad ner till kyrkogårn me Alicen, tända lite ljus för att det är farsdag ( farfar/morfars grav)...

När pappa slutar jobbet och är hemma sen så ska jag såklart fira han, Världens bästa pappa!!,  MEN jag tycker inte att man ska förstora upp den här dagen alltför mycket, man ska vara TACKSAM och UPPSKATTA sina föräldrar ALLLA dagar året RUNT...

Inga kommentarer: