lördag 24 november 2012

Glömsk

Varför inte bara göra saker när man kommer på dem, att vänta kanske funkar för dem med superminne. Men för nån som mig, med ett minne kortare än en myrsvans. Ja då skulle det passa mycket bättre att göra det jag kommer på DIREKT.

Har NU sökt jobbet som jag tittat på i en månadstid kanske, tänkt att det där ska jag söka, men inte just idag, det är ju LÅNG tid kvar. Men så började ju den där tiden kortas ner å tillslut så fick jag bestämma en dag. Fredag, då skulle jag ha tid, för då jobbade jag inte. Men självklart glömde jag det, imorse när jag vaknade så tänkte jag, Idag MÅSTE jag söka jobbet, gick å käka frukost å sen hade jag glömt. NU har jag sökt, med 24 timmars marginal.

Jag tog inte upp mitt extremt "bra" minne i ansökan, det kan få bli en överraskning ifall jag skulle få möjlighet att visa upp det.

Men nu håller vi TUMMARNA då!!!

Inga kommentarer: