lördag 22 september 2012

Lördag

Efter en halvdag i ett mycket överbefolkat Uppsala, vafan skulle HELA världen göra där idag? Ingen lönehelg direkt, mer så att alla skulle va lite halvfattiga just denna månad för att sen nästa helg, handla satan för hela lönen.... men nu var det inte så, ne alla hade sprungit ut ur sina hus och rakt in i Uppsala.

Var förbi Expert två gånger, båda gångerna så var det en kö, som jag ALDRIG skulle ha ställt mig i, jag tror att om jag skulle ta å traska in på typ Media Mark, så skulle jag kunna köpa den där tv:n för samma pris utan rabatt och dessutom skulle jag va torr, istället för att stå i KÖ 2 timmar, komma in på Expert dyngsur och upptäcka att Tv:n som jag ville köpa 30% billigare var SLUT.

Visst igår tänkte jag me att jag kunde dra en liten koll på Utförsäljningen, men när jag såg KÖN så kändes det inte så värt det, jag skulle inte ha nåt heller.....

Hem och då fick jag agera taxi åt världens bästa farbror, allt som han gör för ALLA, ja då skulle det räcka med att han knäpper med fingrarna så borde nån stå där och ställa upp för honom. Tyvärr funkar det ju INTE så för folk är så djävulskt EGOCENTRISKA nuförtiden.

Har hunnit med att testa en ny ide också, sågade ut igår och målade inatt och ikväll har jag gjort den klar!!


Hängs på dörrhandtaget, när bebisen sover så man är lite extra tyst....

Brukar ju finnas sånna här med prinsar och prinsessor, här har vi kört lite genustänk på det hela, NEJ det har vi inte, men det som är BRA är ju att det funkar till både en prins eller prinsessa!!

Inga kommentarer: