onsdag 26 september 2012

Lön in Lön borta

Nja riktigt så illa kanske det inte är, men inte är det ju speciellt kul att betala räkningarna och se pengarna rulla bort som racerbåtar på havet. MEN nu är det betalt å jag kan stoltsera med att jag betala bilförsäkringen en HEL månad förtidigt.... ;) Inga påminnelsebrev här INTE.

På dan var det systerträff i Östhammar, var meningen att det skulle bli promenad men regnet ÖSTE ner så det blev fika å innemys istället...

Var över till Dannebo nu på kvällen och blev klippt av Sandra, hon är en RIKTIG klippare hon.... fan va nöjd jag blev, kan nog dra av 2kilo på vågen också.

Wilman kom och hälsade på Alicen och mej en natt, jag är så himlarns glad varje morgon jag vaknar och vet att jag fått "gosa" med Wilman på natten. Det är otroligt jobbigt me, för jag saknar henne så himlarns mycket. För mig var hon INTE bara en hund, de som känner mej vet att jag är GALET hundkär, jag gör vad som helst för mina nallar. Och jag tänker att Wilman hade ett bra liv med mej, för annars hade hon väl inte kommit å "hälsat på".




Älskade Vovvingen

Inga kommentarer: