torsdag 27 september 2012

Dagen

Jag är så förbannat TRÖTT hela tiden, inte trött trött utan TRÖTT i själen. Förkylningen har försvunnit för denna gång men nånting har stannat kvar i kroppen. 

Men det är bara att ignorera, min teori på det mesta, bara man ignorerar så försvinner det. Så en promenad i skogen med Alicen och Mozart, SKÖN höstluft och det där lugnet som jag gillar otroligt mycket.

Kom hem och fick för mej att jag skulle tvätta bilen, ser då att min spoiler sitter superlöst, den lilla listen på spoilern, en jädrans TUR för mej att den lossnat där och inte när jag körde, för då hade jag kört över hela skiten. Som tur är så kom BÄSTA LILLEBROR och fixade till den sen. 

Sen var det meningen att jag skulle ut och springa men när Jotte fråga om jag ville hänga me till Hallstavik och köpa snyggaste jordfräsen, så följde man såklart med dit.
Hem och sen var det husvisning, otroligt fint hus, helt min stil på ALLT, men kruxet är att det inte är super isolerat, så på vintern lär det va svinkallt där, trots eldning och element, va bara el element också, DYRT stavas det ;) Men kanske att det kan va värt att frysa lite halva året... tål att tänkas på, men till det priset som det var ute för så är jag icke intresserad.

Nu GOS med Alicen och Breaking News

Inga kommentarer: