söndag 10 juni 2012

Lögn

Fan va jag ljög igår när jag skrev att det skulle bli en LUGN natt. Lurade mig själv tillåme. Här vart det vaket all night long och inte bara det utan med en förkylning med tillhörande kräkningar. Mitt jobb är oerhört glamouröst ibland.

När man sen kommer hem och ska försöka sig på att SOVA, ja då sätter kajorna igång å skriker som as ute i granen. Men lyckades somna efter ett tag iaf. Lyckades sova till klockan 10, 5timmars sömn får man ju vara nöjd med.

Hem till Nybo, kaffe och sen tog Alicia, Alice och jag oss en promenad, kollade kor och hästar. Var upp på kyrgogården och vattna.

Nu sitter man här på jobbet, blev bjuden på kaffe ute i solen, MYCKET trevligt. Nu kollas det på film, Brudens bäste man eller va den heter. Inte så bra kanske.

5 timmar kvar, sen hem och sova för att imorrn åka till Uppsala med storsyster. Ska hjälpa till att se efter Linusbus, mosters kille det ;)

Inga kommentarer: