tisdag 12 juni 2012

Gårdagen,dagen,morgondagen

Först in till Uppsala med syster och killarna. Handla på sig lite bebiskläder till Aronsötingen, himlarns svårt att välja för en bebis/barnkläder fantast, jag älskar att handla kläder till syskonbarnen. Hellre till dem än mig själv, kanske för att det inte finns några kläder som passar mig längre ;) Mysig dag i stan, inget jäkt, utan vi tog det lilla lugna. Linus är väldans BUSIG, men det är ju Linus, tokigt vore det annars om han varit som ett litet ljus hela dagen.

Sen hem och iväg nästan direkt igen, då var slutmålet att hamna i Åby hos brorstor med familj, blev ORDENTLIGT välkomnad av ida som ropade och sen kom Busen ut han också och spexade å lekte tittut med en GLAD faster. Lite presenter hade jag me mej till Anton också, skäms på mig, han fyllde år för två månader sen men jag har inte haft tid och sen åkte de utomlands. MEN lämnade också present till storebror som INTE har fyllt år än utan fyller imorrn. Snacka om att va ute i god tid där ;) Efter fika och massa prat så var det dags att åka hem igen.

Sen hem till mamma och pappa för att hämta Alicen, då hade dom varit till Jotte och Sandra å fått gosa bebis, avundsjuk, JAJJEMEN ;) Avundsjuk för att de fått kramas med Jotte och Sandra också men GLAD för att de fått gjort det också :)

Sen på kvällen tog Alicen och jag oss en promenad i spåret. Jag va supertrött så somnade innan elva, galet men kanske välbehövligt. Tog sovmorgon också, Alice väckte mig sex men fick snällt vända om, kom sen runt nio igen så då gick vi upp.

Promenad,gräsklipp och rensning av rabatt har hunnits med. Lite dammsugning och golvtorkning me. Hamnade då härute på balkongen för att invänta ohalagolv :)

Livet är HÄRLIGT när man får sitta på sin balkong med vovven vid fötterna, höra fåglarna kvittra och BARA vara. Ge mig en miljon så jag kan fortsätta mitt slöa liv.

Men under tiden nån samlar ihop den där miljonen så får jag väl se till å jobba på den själv. Imorrn är det dags igen, torsdag å fredag men sen är HELGEN ledig :)


Inga kommentarer: