måndag 28 maj 2012

Säsongspremiär

Japp, igår var det ÄNTLIGEN dags, Alice tog sin första "nattsovning" på balkongen. Och INGEN tjuv hade varit in och hälsat på heller, ingen skulle väl heller komma på tanken att klättra upp till mitt monster ;)

Saknar min fina Wilma hemma, men alla har vi våra egna knep för att inte saknaden ska bli för stor och inget sätt är dumt eller galet ,sånna som jag sover med hennes "fästinghjärta" vid kudden det får mig att känna "närhet" och saknaden blir lite lättare.

Ibland kan jag känna att jag knäpper alldeles för mycket kort, MEN igår när jag satt vid datorn och hittade kort på Wilman och Alice från höst,vinter,vår,sommar,rättvik,Ullared,godisätning,badning....osv. Så kände jag att vilken jädra TUR att jag är en sån kameranörd ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Fina du! Inga sätt är galna!
Nu när lisan inte är med mig. Då sover hennes nalle med mig i sängen.