tisdag 3 april 2012

Uppsalalala

Såg INGEN varg, däremot massor med poliser och känner man Angelica så vet man också att hon får närapå en hjärtinfarkt varje gång en polis passerar synfältet. JAG måste göra något åt den där polisskräcken ;)

Handlade lite nödvändigheter för mitt påskprojekt, som vanligt så är jag ute i sista stund, jobba under PRESS är min melodi.....

Lyckade också få med mig 2 KILO godis hem, hur nu det gick till är fortfarande ett litet mysterium, tyckte först att påsarna var alldeles för STORA och kunde inte alls förstå hur man kunde fylla en sån, när jag sen gick mot kassorna så hade jag både fyllt en STOR och en LITEN påse. Galet, men det är INTE påsk varje dag ;) och all godis är inte till mig, känner några gottegrisar som allt ska få sig en skopa eller två ;)

Inga kommentarer: