fredag 6 april 2012

Jobbar bäst under press?

Ja OM man är jag så kan det nog stämma, är allt för ofta ute i sista stund med grejer, känner mej nog aldrig stressad men jag vet ju att det är NU eller så är det försent.

Fick klar ALLA "holkarna" igår, nu är det bara innehållet som fattas och där i skulle jag ha björkris var det tänkt, MEN inatt så snöade det, så jag vet inte om jag är så sugen på det där riset. Kanske kanske, men jag har en plan B så allt faller inte ihop pga riset.

Alicen och jag tog oss en promenad, på skogsvägen där de håller på att flisar, jajjemen det var KLADDIGT kan man säga. Hade stegräknaren på mig och när vi kom hem hade vi gått 8000 steg eller jag hade gått, Alice hade väl gått det dubbla antar jag, hon var överallt och ingenstans där ett tag.

Har inte bara gjort holkar, nehe, jag har målat en påskpresent till mamma och pappa också, nästan så jag skulle vilja ha en själv hemma!!

Påskpresent till mammsi och pappsi

En hög med "kort" till skitungarna

Inga kommentarer: