torsdag 12 april 2012

TRÖTT

Har sånt jädrans problem att sova på nätterna, kan liksom INTE somna när jag kommer hem från jobbet. Oftast är jag SUPERtrött där runt tolv, men sen när jag slutar halv två eller nåt och sätter mig i bilen, så måste man ju koncentrera sig till tusen. Och när jag sen kommer hem så är jag superpigg och kan absolut inte somna.

I tisdags slutade jag ändå tidigt men då hade jag jobbat längre än jag skulle på natten innan så då hade det ju inte blivit så mycket sova ändå. Igår tänkte jag därför att jag skulle sova LÄNGE, men istället för att sova så blev det till att åka och jobba. 13 timmar fick jag till igår, snart semester så då kan det ju va bra med lite extra ;) Det är ju faktiskt så att halva april har gått och då är det ju INTE alls långt kvar till juni/juli hehe.

Och i maj ska ju Bästa Camilla å jag ut på lite äventyr, fan va SKÖNT det ska bli, men innan det så ska ju ett stadslopp avklaras också, mindre skönt att tänka på ;)

Idag är jag LEDIG och då är det Alice som ska iväg och simma, in å handla lite och TANKA bilen, hoppas på att bensinen är billig i Stora staden eller Skyttorp brukar va SNÄLLA på det där med att tanka billigt!!

Inga kommentarer: