torsdag 12 april 2012

Simning,spontan kaffe och promenad

Alicen och jag var ju in och simmade idag, hon är duktig min gris. Men men jag vet inte om hon riktigt är med på att simma alltid. Ser ibland ut som att hon är ute på något helt annat för att i nästa stund simma som en gud.

Sen in på affärn och plocka på mej vindruvor, min nya drog tillsammans med ananasen. Fyndade lax i frysdisken också, ohlalala va me peningar jag tjänade OCH jag fyndade bensin i Skyttorp för endast 15.33 ;)

När jag var påväg hem sen så hann jag upp en Volvo som såg väldigt bekant ut, jag som är väldans taskig på att hålla koll på nummerplåtar, så har jag ändå lyckats få in att storebror har WWF på sin. Sen ringde min teflon och där i hade storebror krypit in och blev bjuden på lite spontan kaffe. Kaffe på altanen, fyfarao, livet kunde va bra mycket sämre då!!

Sen hem, försökte få me mej en trött Wilma på promenad, men det gick ju rakt åt skogen, så då fick Mozart följa med istället. Kom fram till att jag absolut inte är en hanhunds människa, herregud va det ska pissas på allting. Men han höll farten gammel gubben, DET är han kung på.

Min Alice simmar för livet!!

Blåsippan ute i backarna står...




Mozart min promenadkompis!!

Tussilagosar, de flesta va fula, men dessa hade klarat
sig fint!!

Inga kommentarer: