söndag 11 mars 2012

MELLO

Sverige vi har ett resultat!!! 

1. Loreen – "Euphoria"
2. Danny – "Amazing"
3. Ulrik Munther – "Soliders"
4. David Lindgren – "Shout It Out"
5. Molly Sandén – "Why Am I Crying?"
6. Top Cats – "Baby Doll"
7. Dead by April – "Mystery"
8.Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern –  "Jag reser mig igen"
9. Lisa Miskovsky –  "Why Start a Fire"
10. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"


och man kan väl säga att jag inte var helt ute och cyklade iaf på hur jag trodde att det skulle sluta ;)

1."Euphoria" – Loreen  ( RÄTT)
2."Amazing" – Danny ( RÄTT)
3."Soldiers" – Ulrik Munther (RÄTT)
5."Why Am I Crying?" – Molly Sandén ( RÄTT )
7."Baby Doll" – Top Cats ( FEL)
8."Shout it Out" – David Lindgren ( FEL)
10."Mystery" – Dead By April ( FEL)

Missade halva festivalen igår, fick lite besök på jobbet istället, gjorde ju ingenting. Sen kollade jag lite halvt på andra halvan, men missade en hel del då också för att mina tankar var på helt andra håll hela tiden.

Inga kommentarer: