lördag 24 mars 2012

Lördag

Vaknade för engångsskull och var riktigt UTVILAD, händer inte ofta kan jag lova och ändå var inte klockan sjukligt mycket. Halv 9 tror jag och i samma stund som man råkar visa att man är det minsta vaken så ska Alice ut på morgonkissning eller om det är frukosten som hägrar mest kanske.

Sen efter att frukosten åkt ner för både mig och hundarna, så var det dags för promenad nr 2, denna gången följde bara Alicen med. Hon har fått för sig att jag är nån sorts tuggleksak, varje gång vi vänder så kommer hon med jordens fart, först tacklar hon mig så det bara smäller om det och sen börjar hoppandet och bitandet, skitsamma att jag är ARG och säger åt henne på skarpen, hon fortsätter bara och studsar runt som elefanten i djungel George.

Hem och skjussade mamma och pappa till bussen, hem igen och tvättade bilen. Fick en liten ide om att fuskmåla lite på bilen, men min färg fanns inte på "lagret", men jag ska nog köpa mig lite fuskfärg ;)

Sen dags för promenad nr 3 och denna gången följde alla 3 hundarna med, Alicen såklart 100 mil efter för att det finns så mycket annat att lukta, kolla och springa efter.

Nu nyduschad och superladdad för att åka in till Östhammar och äta mat :) Måste in och köpa blommor också, jajjemän, man är väl uppfostrad ordentligt ;)

Inga kommentarer: