fredag 23 mars 2012

Dagen

Väcktes från min skönhetssömn av att telefonen ringde, shit happens, skönheten sitter inte längre på utsidan, jag får helt enkelt lita på insidan ;) så den där sömnen är överskattad helt enkelt.

Promenad i HÄRLIGA vårvädret med 3 hundar med vårfeelings till tusen, iaf 1 hund, Alice, hon lyckades tillåme reta upp Mozart idag, hennes lycka varade inte mer än 5 sekunder.

Sen tog jag tag i min joggingkarriär, något jag gör varje vår, när jag sen kommer hem röd som en tomat och med andnöd, så lovar jag mig själv att ALDRIG göra om det igen. Men eftersom min hjärna är lika stor som en guldfisk. Kan det lätt hända att jag får för mig att testa på det där igen inom en snar framtid.

Sen åkte jag ner till Österby och fikade på sporrevägen, glass och hallonpaj, vem kan säga NEJ, INTE jag. Spelade lite bandy också och fick stryk som vanligt, alltid lika kul att roa någon med min extrema bollrädsla.

Hem och sen in till Östhammar med mamma för att bränna fläsket lite, fyfan, det kan inte vara bra de där solariumen. Jag bränner mej satans mycket varje gång, även fast jag knäpper av värme i fejjan. Känns som ögonbrynen ska börja brinna, idag tänkte jag faktiskt tanken, vad skulle jag göra om brynen började brinna, kom sen på att det finns "vattensprayflaska" där, den man för rent solariet när man e klar, vatten jag engång fått smaka på för att jag nästan svimma ;) DET skulle jag släcka mina perfekt plockade bryn med ;)

Det där huset jag nyss hittade, NU vet jag vart det ligger, kanske inte världens bästa läge, det som var ännu mer INTE bra var att det inte var någon tomt till, den fick man liksom stycka av för att få till. En viss besvikelse infann sig med det usla utgångsläget, så illa att jag nästan beställde hela Mcleod boxen på CDON ;)

Inga kommentarer: