tisdag 20 mars 2012

Äntligen

Fick jag arslet ur soffan, vet inte hur många veckor jag tjatat om att jag ska ta tag i fönstertvätten. Men idag gick det liksom inte att blunda för flugskiten längre ;) Satans jävla flugor som redan vaknat, MEN mina flugor somnar aldrig, de lever liksom i vaket tillstånd året OM.

Har varit in till Östhammar och coop handlat, kycklingkorv för på söndag ska det grillas i Åby. Handlade såklart lite mer, man åker ju inte bil i onödan, så när man ändå är på G så handlar man ju för ett år framåt eller så. Tankade min bil och kan säga att vill man ha full tank i dessa tider så kostar det mer än en skjorta just nu, 1000!!! spänn bara flög iväg SÅDÄR på nån sekund, GALET var ordet!!

Träffat världens bästa storasyster idag OCH storebror med, turtisdag!!

Inga kommentarer: