torsdag 16 februari 2012

What a day

Igår var ju en såndär dag när det mesta gick fel......

Först lyckades jag ta mig igenom igendrivna vägar fram till jobbet, väl på jobbet så kör jag fast. Men som TUR var så kom Anders och hjälpte mig därifrån.....

Hem igen, fick tipset att hålla fullt genom snödreven och inte vingla för mycket, för gjorde jag det och kom ur spåren skulle jag köra i diket.... Jag höll fullt å vingla INTE som tur va ;)

Hemma så runt ett på natten, ja vad passar då bättre än att köra fast hemma på gården, där gav jag upp å gick in och sov.

Ut i morse å skottade bort all jävla snö som kommit. Fick loss bilen själv också, japps, livet var åter som det brukar :)

Medans jag väntade på hjälpen så gav min telefon upp också, skitgrejer men den började funka som tur va....

OCH jag är fökyld, har "näsbränna" och ont i huvudet, LIIIITE synd om mej ;)

Inga kommentarer: