fredag 17 februari 2012

Fredag

Sitter här och tänker på hur FORT en vecka går, förra fredagen satt jag på sporrevägen och drack kaffe, hade det mysigt och sen satte jag mej i bilen och körde alla de där milen för att ha en riktigt SLÖ och SKÖN helg.

NU har man en HEL jobbhelg framför sig, så på tisdag kommer jag vara sådär SLUT i huvudet som jag alltid är men LITE mer slut än vanligt ;)

Suttit och kollat efter en annan bil på blocket också, jag tycker väldigt MYCKET om min bil, men den har börjat bråka alldeles för mycket med mig för att den ska ligga på plus nu. Hittade ingen som kändes sådär klockren. MEN jag ska inte köpa bil än, ska vänta tills vår/sommar då alla kommer på att de måste uppdatera sig lite, då tar jag de där begagnade skiten och gör ett jätteklipp ;) En SAAB 9-5 ska det vara iaf, helst med skinnklädsel, har alltid sagt att jag aldrig ska ha skinn, men har kommit på att det måste va det bästa när man har hund. Så mycket lättare att städa då än som nu, svarthund och beige inredning ;) De är bara i bakluckan men ändå!! Vinge måste det vara också, annars ser de ju ut som SKIT

Inga kommentarer: