måndag 16 januari 2012

Ny vecka, nya möjligheter

Vi började dagen med en LÅNGpromenad i snöslask och is. Men det var helt okej, skönt om man har rätt kläder bara.

Har också förlikat mig med att det inte kommer bli vår IMORGON, så istället för att sitta här och tänka på tussilago,blåsippor,knoppar på björkarna och fågelsång. Så tänkte jag att det kanske inte skulle va så dumt med lite skidåka, sämsta iden nånsin, vi har inte så mycket snö. Som tur är, för jag är ju fullständigt värdelös på att åka skidor, men varje vinter så får jag ett jättesug på att äga ett par egna skidor, sånna där skidor som går sådär superfort, precis som de på TV ;) Jag blir ju helt slut efter 1km, skadan från vurpan för 2år sen hänger ju fortfarande i. Mitt knä gillar inte skidor. MEN lite utförsåkning skulle jag faktiskt kunna tänka mig, var alldeles för längesen man testa på den grejen :)

Jag vill fortfarande ha VÅR men jag försökte ju iaf.

Inga kommentarer: