söndag 15 januari 2012

Drömmar

Natten som var så drömde jag om mitt LIVS resa, antagligen, hann aldrig till delen där man dör. Jag var nämligen med på TITANIC. Kommer ihåg att min STORA fråga var hur jag skulle veta åt vilket håll jag skulle simma när båten sjönk, titta efter solen fick jag som svar. Helt sjuk dröm, har ingen aning om vilka personer som var med mig heller, var helt okända. Men ganska smarta med tanke på svaret jag fick ;)

Måste ha varit för att jag läste om det där fartyget som kantrade.

Sjuka drömmar drömmer man, varför egentligen? varför drömmer man överhuvudtaget?

2 kommentarer:

Camilla sa...

Solen är ju ljuset! Så jag skulle inte tyckt det var smart.... Jag skulle mera tänka " Nej, för fan vänd om du är bara 27 år! Lav ju syrran!

Angelica sa...

Haha, ja det är klart ;) Me lööööv du <3