måndag 26 december 2011

Julklappar

Wilman tuggar godis

Alicen fick tillsist in rätta tekniken

Lådan jag gjort, inte så tokigt måste jag säga :)

Hyacinter i glas, man behöver inte va florist för att komma på
ideer ;)


Efter att Wilman tuggat i sig nästan hela benet så blev hon sjuk, va tvungen att halv ett gå ut med henne, när vi var som i bästa form för att tugga gräs, så blev det strömlöst, GISSA om det blev svart, man kan inte tro att det kan bli så mörkt. Som tur va så hade jag datorn på, så den lös lite iaf. Var sen strömlöst enda fram till 9 i morse, tur man inte är mörkrädd ;)

Alice och Wilman tog sovmorron till  halv 10, matte sa inte NEJ till det. Wilman sov hela natten på sin nya Biabädd, Alicen gick och test "bädda" sin sen kom hon å la sig på golvet brevid min säng... jaja, ge det lite tid så kanske hon har bäddat in den snart ;)

Sen har vi tagit oss en skön promenad i blåsten, nu är man sådär mätt hela tiden, så man äter bara för att äta. Jag gillar att va lite hungrig ibland så man verkligen vill äta.

Inga kommentarer: