måndag 26 december 2011

Inte bara

strömmen som tog slut igår, tydligen la min telefon av också. Skitgrejer!!

Men har iaf lyckats betala alla räkningar för sista gången iår, kan ju hoppas att det var för sista gången för alltid MEN de fortsätter nog att strömma in även nästa år skulle jag tro.

Om man skulle göra en sånhär årskrönika kanske för år 2011, MYCKET som hänt om man tänker efter,

Nyårslöfte? Hmm, att bli EGOIST kanske eller iaf nån liten %, att minska ner på samvetet.... MEN som alla vet så håller man inte nyårslöften, nyårslöften är till för att brytas ;)

Igår när jag låg där i mörkret och hade all tid i världen att tänka OCH lyssna om Wilma andades. Ja då kom jag fram till att jag är så OTROLIGT glad att jag har alla dessa FINA, UNDERBARA människor i mitt liv och att jag inte ska bry mig så mycket om de där som tar energi och glädje av mig. Alla har rätt att va glada och lyckliga, man ska INTE va lessen på julen. Och inte annars heller såklart..... MEN jag tänker ju så jävla mycket, så jag blir ju lessen och besviken för andras skull också, även om de kanske inte bryr sig.... Va skönt det skulle vara att ha en ON/OFF knapp på hjärnan. Då skulle min hjärna va på OFF läge ett helt år framåt!!!

Inga kommentarer: