tisdag 22 november 2011

Tisdag....

Kunde inte somna inatt, låg vaken till 2-3 nångång, helt VÄRDELÖST, för det fanns inget bra på tv:n heller.

Sen skulle hundarna ut klockan 8, kändes som att jag sovit INGENTING....

Ut me dem, hade en liten tanke då om att jag skulle gå och lägga mig igen när de fått mat. Så la mej framför tv:n, kolla lite på nyhetsmorgon på 4:an, ganska trist program, så slog om till Godmorgon på 1:an, ganska värdelöst det programmet. Så gick upp och målade lite.

Käka frukost, såg att min bil var allt annat än ren. Va 1,5 grad varmt ute, så tänkte att vafan då fryser den ju inte iaf. Så NU är den tvättad. Mina händer tyckte att 1,5 grad va alldeles för kallt, men annars så blev bilen otroligt fin.

Nu funderar man på om lillebror har vaknat så man kan åka dit och skura väggen ;) För sen ska Alicen simma, i STORSTADEN Uppsala, det sa storebror igår och idag hörde jag på NYHETERNA att Uppsala hade 200000 invånare, JUST idag..... Det skriver vi in i världshistorien tycker jag ;)

Inga kommentarer: