tisdag 22 november 2011

Strömlöst

Va ut på en promenad me vovvarna för att sen kolla på FINALEN av ems, men vad händer 10 i åtta blir det strömlöst, jättesvart kan man säga.

Sen var det väldigt svar i 1,5 timme......kändes som man flög tillbaks till stenåldern där ett tag, va påväg ut med klubban för att slå ihjäl en älg eller nåt, men innan mina tankar hann flyga alltför långt bort så kom STRÖMMEN tillbaks.

Kollade på expressen och där kunde man på 2 minuter få reda på exakt hur det gått för deltagarna ;)

Nu har jag gjort framsidan klar på alla julkort, det tog sin tid kan jag lova, 3 timmar, nu är det bara baksidan kvar ;)

Efter min lilla vurpa igår, så gör min bakre del VÄLDIGT ont, har problem med sittningen kan vi säga. Har också fått väldans ont i nacke och rygg. Trappor ska man inte leka med i onödan!!

Inga kommentarer: