onsdag 9 november 2011

Lite kul....

Hur personer man lärt känna på ett sätt visar sig vara en helt annan när fler är med.

Det är man säkert själv med, jag blir väldigt avvaktande med människor jag inte känner, kan nog uppfattas som väldigt TRÅKIG, men tar man sig bara tid att lära känna mig så är jag inte så tråkig ;)

Den personen jag tänker på nu har jag lärt känna som väldigt snäll och rolig.

Idag fick jag se en helt annan person, men inte dum på nå sätt men lite dryg/kaxig fast på "humornivå". Jag är ju inte den som är den så jag gav ju såklart igen med samma medicin.

Jag gillar ju egentligen den jargongen, där man kan driva med både sig själv och andra på ett ganska hårt sätt. Uppskattas ju inte av alla, så därför gör jag det bara med dem som är LIKA och dom växer ju inte på träd. Därför är det ju kul när man ser att personer man inte trodde var så är så.

Inga kommentarer: