onsdag 9 november 2011

Jag och dammsugare

Jag är en RIKTIG dammsugsdödare, har hunnit med att döda ett antal hemma, vissa har återupplivats av pappa, men tror att det är dags att köpa sig en rejäl industridammsugare snart, den lär ju klara av mina KRAV.

Nu skulle jag dammsuga på jobbet, skiten sög INTE alls kan man säga, drog bara gruset framför sig. Men eftersom en "dödare" ofta blir bra på det dom gör så är också jag ganska bra på att hitta de enklaste felen. Med lite trix så hitta jag felet denna gången också, man ska INTE suga upp metallsaker, de fastnar lätt i slangen, stopp i slangen så blir resultatet INGET sug.

Jag körde den gamla hederliga metoden, skaka skaka, slå slangen i väggen, skaka lite till. OCH simsalabim så låg "stoppet" på golvet och dammsugarn SÖG som aldrig förr ;)

Inga kommentarer: