tisdag 15 november 2011

Kär och galen...

Kollade på PREMIÄREN, när Lotta körde det för 100 år sen, så var det ett av mina favoritprogram. Nu tror jag inte att jag kommer kolla på nå mer avsnitt.

Skulle jag gifta mig nångång, så skulle det inte vara i TV, det gick ju med raketfart också. Men så är ju jag lite dum, jag gillar förberedelserna, sen när FESTEN väl börjar då kan jag gå hem ;)

Men om nu den största drömmen är att gifta sig, att se ut som en prinsessa, som det ju var för bruden i programmet. Då kan det ju inte va kul att, klä på sig klänningen, säga JA, va tvungen att vrida sig mot kameran innan "kyssen" kunde slutföras. SEN var det slut. Tog 5 minuter, men hallå, prinsesskänslan dog ju också då. SKITprogram är vad det är.

Sen tyckte jag det andra paret kunde vunnit istället ;)

Inga kommentarer: