onsdag 16 november 2011

Fröken

Fick gå upp klockan 7 och ringa imorse. Jag chansa ju på klockan ett men kände att det nog va bäst att kolla tiden lite bättre.

Jag började klockan 13.00 och slutar 15.45, nästan inte ens värt att åka dit, MEN barnen är så otroligt mysiga och härliga så det är värt det därför, men om man tänker ekonomiskt så är det nog en förlust, det jag tjänar på nästan 4 timmar kör jag ändå upp i bensinpengar.

Har varit ut me Wilman och Alice en sväng, det där med att gå i koppel i skogen är inte Alice grej, men när hon har de där tyngderna på sig så är det koppel som gäller. HÄRLIGT väder var det ute, solen skiner, frost i gräset och lagom kallt.

LITE snö skulle inte skada, men sådär vräkigtkräkigt som det var förra året gillar vi inte. Eller mina armar gillar det inte, men nu kanske det skulle sitta fint me lite snöskotta, så fläsket får röra på sig.

Inga kommentarer: