fredag 21 oktober 2011

Nytt hus!!

Här, jag vet att det ser ut som SKIT. MEN har världens bästa ide, skulle starta eget kom jag på i just det huset. Iden är en DRÖM men för att drömmen ska bli verklighet måste man ha huset och känner att det här huset är gjort för att drömmen ska kunna bli verklighet. Egentligen har jag ett annat hus i drömmen, men ska jag ha det huset så får det förbli en dröm i all evighet.

Iden kom jag på idag, men tror att tankeverksamheten började igår när Alicia å jag åkte hem från Österby. När vi svängde in i strömsbro så kom jag på DEN.

Egentligen är det ju BARA köket man måste byta ut direkt och badkaret ;) Men tänk om man kunde få huset för typ 400 istället, ja då kan jag nog rusta upp köket så att det blir lite snyggt. Måla om väggarna i de andra rummen å göra det till mitt?? VARFÖR inte liksom, har kommit fram till att man inte bara kan gå på säkerhet hela tiden, något jag är alldeles för bra på.

Tänker hela tiden hur alla andra har råd med allt, ja, men dom tar LÅN sa pappa ikväll, det kan du med göra. MEN jag vågar inte, jag skulle gå och nojja mej över de där lånet i all framtid sen ;)

MEN jag ska bli bättre på att våga och sämre på att tänka!!

Inga kommentarer: