fredag 28 oktober 2011

LURAD

Va in till Uppsala idag med bästa Syster och Fislisan, TREVLIGT TREVLIGT!!

Va in på Kronans Droghandel, skulle ha lite droger till mina mycket irriterade ögon. Stod ett bra tag å valde mellan de billigaste alternativen. Valde sen billigast billigast, läste på och det verkade väldigt lovande. Kom fram till kassan, onormalt trevlig kassörska, nästan läskigt trevlig. När hon slagit in drogen och jag slagit in kod å godkänt hela köpet. Vill hon rekommendera en ögonspray istället, låter henne berätta ALLA fördelar me skiten, orkar inte höra mer så säget att jag ska HA den, hur dum får man va. Skiten kostar 170 spänn säger övertrevliga människan, när hon sen slår in den så kostar den 180, jag hade valt droppar som kosta 37. ORKA hålla på å bråka mer så jag betala bara å sen får jag väl leva på vatten resten av månaden, har inte ens råd med bröd längre ;)

Testa sprayen ikväll, man ska spraya på ögonlocket, alltså inte I ögat. Funka ju skitdåligt, för när jag sprayat så rinner det ju ner på kinden.

Varför kunde jag bara inte sagt att jag gilla att droppa saker i ögonen ;)

Inga kommentarer: