tisdag 4 oktober 2011

Hoppar av tåget....

Jag är så trött på folk just nu, kan hända att det är för att jag är sjukt trött på mej själv också ;)

MEN en sak är säker, de jag VERKLIGEN tycker om ser jag till att ha kvar i mitt liv.

Förstår mej inte på dem här som snackar skit om sina "vänner" till mej, den ena är dum i huvudet, den andra är falsk, den tredje är dryg osv. SEN när man träffar den där "vännen" så ÄLSKAR man plötsligt den, jag då som stått där och lyssnat och tyckt synd om...... jag är ju den LURADE människan som är helt bortgjord och lurad känns det som. FÖR just i det ögonblicket där det utdelas pussar å kramar åt alla dess håll, JA då finns INTE jag längre.

TRÖTT på skiten, alltid är jag trött på det, men när jag är pigg har jag lättare för att se förbi det, nu när jag själv är TRÖTT så studsar det fast på mej å sitter där som blodiglar.

JAG behöver SEMESTER och semester ska jag ha.

På torsdag packas Wilman å Alice in i bilen å förhoppningsvis, om bilen håller, så kommer vi fram till Rättvik. Och där är det bara människor som jag ÄLSKAR av hela mitt hjärta, varesig de är 1cm ifrån mej eller 200 mil bort. Jag önskar så att min FINA lillebror också kommer upp nåndag <3

Inga kommentarer: