söndag 28 augusti 2011

Jag skulle

Klippa Gräset

Tvätta fönstren

Sätta upp gardiner

JAG SOV till 10, välbehövligt jajjemen, (va hemma typ 3 men somna inte förrens 4). MEN jag klippte inget gräs, jordens monsunregn drabbade lilla Valö precis när jag vaknade eller kanske var det så att monsunregnet VÄCKTE mej. Annars hade jag nog legat kvar där än å sovit som en gris.

Jag tvätta INGA fönster, hur kul är det att tvätta fönster i regn? Inte kul alls om man frågar mej.

Jag satte INTE upp några gardiner, sätta upp gardiner utan att tvätta fönstren är ju som att äta soppa med gaffel. LÖNLÖST.

Jag tog mitt jag å drog å hämtade mina hundar, nu ska vi ta oss en promenad, för regnet har dragit vidare å solen tittar fram å tillbaks.

Sen ska jag jobba igen, 15.00- nångång i natt. Sen är det bara imorrn kvar, jobba dagis på tisdag å förhoppningsvis är jag lite ledig på onsdag........

Inga kommentarer: