tisdag 7 juni 2011

När hjärnan somnar innan resten av kroppen

Jag va så himlarns trött på jobbet de sista två timmarna så jag trodde jag skulle somna på stolen, men jag höll mej vaken, sabba ett helt korsord, att skriva med bläck är inte det bästa om man sen inser att ganska många ord är fel.

När jag sen kom hem skulle ju flaggan ner, jaja solen har gått ner men den har säkert gått upp igen, flaggan kom ner utan större problem, men det var sen när vimpeln skulle upp som problemen började, linan snurra 1000 varv runt stången å när jag krånglat ut det problemet å börjat hissa vimpeln inser jag ganska snabbt att det inte kommer bli så bra i slutändan, å jag hade väldigt rätt i det, vimpeln har liksom klämts fast eller flätats ihop med flaggstången å linan på nå klurigt sätt. Jag orka inte bry mej så mycket men jag lär göra om det där imorrn iaf.

När jag äntligen kom in skulle ju flaggan vikas ihop, och en flagga är aldrig lätt att vika ihop själv och den här tiden på dygnet var det nästan omöjligt, men på nå vis så ligger den där på hyllan ihopvikt iaf.

Hjärnverksamheten har sagt upp sig förlängesen och att klockan 3 på natten försöka sej på att utföra något är bara idioti om man heter Angelica

Inga kommentarer: