måndag 6 juni 2011

Mitt huvud

Har inte haft ont i mitt huvud på evigheters evigheter sen jag började käka som man bör om man har ont i skallen oftare än oftast.

Men så i fredags så fick jag ju migränen från helvetet, idag gör den sig påmind igen, inte migränen men huvudet. Idag har jag druckit ännu mera vatten och varit väldigt sparsam med kaffet, tror nämligen att kaffe plus denna värmen inte gör mitt huvud till något att hänga i granen på julen. MEN ändå så finns där en viss illamående känsla, jag LEVER ju som en gud när solen skiner, tyvärr gör inte mitt huvud mej sällskap på den iden. MEN skitsamma, sommar är det bara engång om året :) Resten av kroppen gillar ju detta vädret så då lär majoriteten vinna......

SEN sitter jag här på jobbet och funderar på hur svensk man får vara på nationaldagen, många har ändrat sin profilbild på fejjan till svenskaflaggan, gör inte mej ett skit, flaggan är ju snygg. MEN vart går liksom gränsen, man får ju liksom inte visa att man är SVENSK hur mycket som helst oftast, men nationaldagen kanske är undantaget???

Inga kommentarer: