måndag 30 maj 2011

NY vecka NYA möjligheter

Morgonen började med Aliceväckning där runt halv 7, ut å bli blåst och blöt om fötterna :)

Väl inne får Wilma för sig att SPY, Alice är alldeles för närgången på spyan, så Wilma blir arg. Jag torkar spya och känner att den här dagen kunde inte börjat bättre ;)

När jag torkat klart och SJÄLV fått gå på toa, hoppar jag ner i soffan, drar filten över mej och BLUNDAR till Änglagård 3. Känner att dagen lätt skulle kunna få passera precis så.

Men sen händer det nåt där runt halv 11, kollar ut å ser att SOLEN är framme, det blåser fortfarande satan men SOLEN är där.

Kollar ner på golvet å där ligger Alice å sover som en GRIS, då passar det sig.

Lät henne sova klart å sen gick vi ut å kolla Wilmans tillstånd å det verka som att hon var helt okej, ingen mer spya som tur va.

På med kläder,koppel å sen ut i STORMEN

Min fina Alice

Alice

Kyrkstigen fick det bli

Alicen väntar


Min fina Wilma, vi blev ovänner sen ;)

Alice överallt å ingenstans

Rymt in i hästhagen

Wilman har gett upp å vill inte gå mer

Men kom tillslut

Jag fick KOSSOR där ett tag, gräs är tydligen jättegott

VILKEN HÄRLIG DAG!!!

Inga kommentarer: