fredag 8 april 2011

Inte alls min stil....

men ändå har den etsat sig fast i min hjärna, imorse när jag stod å borsta tänderna så kom jag påmej själv att stå å nynna denna i hjärnan. Just då hade jag inga ord för melodin, utan bara melodin, men sen kom det små ord lite nu och då, när havregrynsgröten kokade på plattan så kom jag på att Thörner dansa till denna på lets dance. Sen var jag ju tvungen att gå å söka fram den på youtube, eftersom mitt spotify slutat funka igen.

Å då var det den här låten. Inte alls ett band jag brukar lyssna på. Men den va ju riktigt bra, sådär jättebra så man måste lyssna om å om å om å om igen

Här e texten också, inte heller så dum faktiskt, kan vara så att det är den jag fastnade för också!!!


Vi sitter i samma bil, vi sitter i samma bil
Tusen år och tusen mil, vi sitter i samma bil
Om det här är vad du vill, kan jag åka tusen till
En silverfärgad bil, vi sitter i samma bil
Vi sitter i samma bil, en silvergrå missil
En bomb i motsatt fil, vi sitter i samma bil
Om man somnar för en stund, tar det slut på en sekund
För jag har velat dö med stil, vi sitter i samma bil
För vi har varann, för vi har varann
Det finns dom som säger, jag tror det är sant
Det finns ingenting, det finns ingenting vi inte kan
För vi har varann
Jag behöver dig just nu, för mig finns bara du
För mig finns bara du, jag behöver dig just nu
Om man somnar för en stund, tar det slut på en sekund
En silvergrå missil, vi sitter i samma bil
För vi har varann, för vi har varann
Det finns dom som säger, jag tror det är sant
Det finns ingenting, det finns ingenting vi inte kan
(2x)
För vi har varann
Tusen år och tusen mil, vi kan åka tusen till
Tusen år och tusen mil
(4x)

Inga kommentarer: