tisdag 29 mars 2011

Trött som ett as


Fy satan, så där känner jag mej idag. Jag somna tillåme på soffan nu på fm när jag låg å vänta på att Mcleods skulle börja. Inte lätt när hjärtat slår dubbla slag å i otakt en hel natt. Man brukar ju säga att hjärtat slår dubbla slag när man är sådär superkär, kanske jag är kär i livet då, för inte fan hade jag nån brevid mej i sängen när hjärtat va påväg ut ut kroppen ;) MEN två vovvar nedanför, det är KÄRLEK det me.

Det snöar här, men bara såndär blöt härlig massa som inte fastnar på marken. Som tur var så kom vi in precis när det började, så blöt å mysig gruspäls slapp vi.

Drog en vända med min trogne följeslagare, dammsugarn, imorse. Det roliga är att när man är klar och kommer tillbaks till där man börja, ja då sitter där en superspeedad kliare, Alice, å håret bara flyger som en tromb på golvet. Den andre, Wilman, har dragit me sig hela skogen in ser det ut som, kvistar å barr över allt. Så det är bara å börja om, men smart som man är så tar man ju småkvistarna å hårtussarna me sig in på toan å SPOLAR ner dem, bara det att kvistar ska man inte spola ner i toaletten eller ska å ska, det går INTE. Man lär sig nå nytt varje dag 

Nu har jag kokat kaffe, pigg som en lärka snart & kokat ägg. Värsta energifikat.

Och jag tycker att man ABSOLUT borde rädda de stackars björnungarna, kan man rädda så ska man väl rädda, okej att det är naturensgång som många tycker antar jag, men skulle man låta människobarn SVÄLTA till döds om mamman stack, ne jag skulle inte tro det.

Idag är jag nöjd över mitt val att inte vaccinera mej för svininfluensan


Inga kommentarer: