söndag 27 mars 2011

Tradera

Är kung på att missa auktioner, har de i minneslistan men sen glömmer jag tiden å skiten man ville ha blir superbillig, irriterande. Så därför sitter jag nu här och passa tid, så jag inte glömmer. Har hänt att jag suttit å passat tid förr å sen tittat på klockan å då har jag ändå missat. Tankspridd eller dement, ja det kan man välja själv. Men just nu så har jag 9 minuter på mej tills auktionen går ut.

Har redan missat två idag, den ena blev väldans billig, ett par skor som varit använda 1gång gick för 11kronor, skitgrejer, men nu är det ett annat par som jag siktat in mej på. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen :) Jag ska nämligen börja springa, sprang ju lite förra året, men dom skorna e helt slut så måste ha nya.

Kollat på mitt favvoprogram idag, Mästarnas mästare, så här efter första programmet så har jag en klar favorit i Limpar, trodde jag skulle hålla på Stenmarck å människan är ju otroligt duktig men nu går jag lite på personlighet här också så då föll det på den andre mannen.

Inga kommentarer: