söndag 10 februari 2013

SNÖ

Den där våren som jag hade känningar på förra helgen, den känningen har backat rejält. Massa snö har det kommit och massa mer snö ska det tydligen komma.... Skitgrejer, men det är ju bara att gilla läget.

Så igår efter kalas hos Linus, så plocka jag på mig pjäxor och tog med mig skidorna upp till spåret, drog två rundor och höll på att avlida. En ambulans kom å åkte förbi när jag skida vid vägen, tänka nästan hoppa av och lifta lite....

Imorse när Alicen och jag va ut kändes det som att det snöa spik, snön flög överallt, in i mun,näsa och ögon. Alicen va slöare än vanligt och promenaden kändes som en evighet!!

Imorrn innan jobbet så lär det ju skottas, kunde tydligen komma 1-2 dm inatt, jippi eller nåt ;)

Varit ner på fika på sporrevägen idag, mys och lek med Fisanlisan!!

Alicen imorse!!

Spåret igår!!

Inga kommentarer: