söndag 17 februari 2013

Snäll eller bara dum i huvet

Alicen och jag sällskapar med Mozart i helgen, när mammsen å pappsen är ute på äventyr. Diesel och Ozzy sällskapar också med oss.

Och när jag skulle åka och jobba idag och skulle ha ut katterna, så låg dom uppe i sängen och såg ut att ha det alldeles för skönt. Så jag kunde inte ha ut dem. Det fick jag ju betala för när jag kom hem, torka skit är alla tiders klockan ett på natten ;) Men är man dum så kan det ju lätt bli så....

NU är katterna ute, men inte jag som slängde ut dem, ne de gick ut frivilligt. För så snäll jag tyckte att jag var, lika dum kanske de tyckte att jag var när de sen va inlåsta ;)

Nu har jag gjort eld i pannan och det är väl drömmen det, att ha ett eget hus där man får elda sig lite för att få värme. Ingen värme är lika skön som vedvärme.

1 dag kvar att jobba, så skönt det ska bli med två dar ledigt sen då!!

Inga kommentarer: