tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Regnregnregn, men va gör väl det, en liten promenad på 1,5 timme och Alicen fick springa lös större delen av promenaden.

Alicen ja, hon har ju gått och blivit allergisk, var till veterinären förra måndagen efter att ha tappat alldeles för mycket hår en längre tid nu, matten blev nervös och tog sin fina gris till doktorn. Så nu käkas det medicin i 1 vecka till och sen har vi bytt till Allergimat och badar i specialschampoo. Hon får INTE äta någonting annat än den maten, därför har hon fått gå i koppel nu 1 vecka, men idag fick hon springa lös, hunden blir ju galen av att inte få springa och hittar på alla möjliga konstiga saker att tugga å spöa upp.

Var ner en sväng till Österbyn och fika med C och A, lekte lite och pratade skit ;)

A och jag pratade om Wilman, A trodde att Wilman saknade oss i himlen. Och jag saknar Wilman....

Har suttit och kollat på julklappar här på kvällen, så om jag nu får iväg min beställning så har jag iaf lyckats me att köpa hälften. Bra gjort för nån som brukar va ute i sista minuten.

Inga kommentarer: