fredag 8 juni 2012

Vilken härlig dag!!

Igår på kvällen, satt jag och skrev ner ALLA mina tankar, det kan vara väldigt skönt att bara rensa ur allt ur skallen. Men det inlägget är för tillfället bara läsbart för mig.

Under tiden jag skrev ner allt det så hade jag en MYCKET givande konversation på fejjan med en icke nykter person. Roligt det där att folk helt plötsligt blir så jädrans pratsamma bara för att de druckit lite och tycker att de är världens modigaste personer ;) Idag är det ju tyst som i graven, inget konstigt med det, utgången brukar vara så!!

Men idag är en NY dag och en mycket härlig sådan, Alicen och jag har tagit oss en promenad, över åkrar och genom skogen. Såg en nyckelpiga på en av åkrarna, satt där på ett grässtrå, det måste väl ändå vara ett säkert sommartecken?

Snart är det dags att åka och jobba lite och sen resten av helgen också, jag är så LESS på jobbet så det är helt galet. Men snart är det semester och då ska jag bara njuta och ta tillbaka LIVET ;)

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, jag var säker på att nu håller hon fan på att skriva en hel bok.

Men sen hörde jag "knapperiknapperi" sen var det tyst ett tag sen vart det "knapperiknapperi" igen och så tyst.
Så då kom jag fram till Aha, en chatt på g ;)