lördag 30 juni 2012

Hjärnhinneinflammation

Jajjemän, det är INTE bra med mitt huvud idag. Har ALDRIG haft den här sorten och då är jag ändå lite av ett proffs på huvudVÄRK ;)

Kolla lite på 1177, visst kan det mycket väl vara en lite hjärnhinneinflammation, men det kan lika mycket vara en hjärntumör eller kanske bara en ovanligt jävlig huvudvärk. Man ska aldrig vara sin egen doktor, tycker att det är lite läskigt när folk sitter med sina STORA läkarböcker och ställer läskiga diagnoser på sig själva och andra. Kan LOVA att jag skulle ha mycket konstiga fel om jag låt någon låtsas doktor börja gräva i mina symtomer ;)

Jag tror ju att den har något att göra med min förkylning, så jag tar en TREO till och hoppas att det blir uppehåll snart, börjar blåsa som fan och att solen tittar fram, perfekta förhållanden för att gräset torkar och jag kan klippa det. Uthyrt imorrn och jag sköt upp klippningen alldeles för länge denna gången. Nu ser det snart ut som på grannens gård och han har INTE klippt sin gräsmatta på hela våren/sommaren, KAOS alltså.....

Sen om skallevärken inte ger med sig, ja då får jag väl helt enkelt ta min slitna kropp och dra mig till akuten i Östhammar, läkarna som jobbar där är ju ungefär lika bra som "amatörerna med stora läkarböcker", MEN då har jag iaf gjort som man SKA.

Inga kommentarer: