söndag 3 juni 2012

Hinder

Efter kvällens promenad, som faktiskt gick i solens tecken till en början men som slutade med LITE regn i slutet, men vem har dött av LITE regn? Så Alice och jag stannade ute ett tag till, hon gick och luktade på "blommorna". Medans matten byggde "tränabenet" hinder åt hunden. Inget avancerat, la ut lite stockar på marken, ganska smart, för sen när Alice fick testa mina "hinder" så blev det som jag tänkt mig. Hon är ju lite lat och inte lyfter ordentligt på det opererade benet, men när hon tvingas gå över stockar så måste hon ju automatiskt LYFTA extra mycket på det. Tror inte ens hon fattade vad hon höll på med, men KUL hade hon och är det KUL så är det inte svårt att fortsätta.

NU är det dags för Mästarnas mästare!! Vi hejjar på Pernilla tycker jag.

Inga kommentarer: