lördag 9 juni 2012

Dagen

Vaknade och kunde INTE somna om, hade verkligen behövt lite mer sova, MEN tur man är UNG ;)

Åkte med Lisanfisan och syster till Thuns, innan vi var framme så sa jag till C: Att idag kan det inte va så mycket folk här. Syrran trodde helt tvärtemot mig och gissa om hon hade RÄTT, jag har väl aldrig sett så jävla mycket bilar vid Thuns nångång, var tillåme så jag frågade om vi skulle åka till uppsala istället, men C trodde inte att det var så fullt inne i affärn, men det var som ett litet Ullared där inne, galet. Hittade ingen klänning heller som jag var ute efter, men SKOR och det var ju en jädrans tur det, duktyngder och en liten present.

När vi kom hem så tog vi oss en kaffe och sen gick vi ut på en promenad. Och Alice min stackars vovve drog in i ett elstängsel och fick ström. Jätterädd och "skrek" på en vovves vis. Otroligt SKÖNT, solen sken och det var sådär sommarskönt.

Hem och där bjöd C på mat, så jädrans gott så jag fortfarande är supermätt. Lite kaffe efter maten och sen var det dags att åka till jobbet.

Provade just att plocka i mig lite nötter, men det sa stopp direkt. Syrrans mat är inte att leka med ;)

Inga kommentarer: