onsdag 9 maj 2012

Onsdag

Drog me mig mamma på promenad i regnet, finns det nå bättre väder att gå i? Skulle inte tro det, luften är ju så GO så man har lust att käka upp den. Var ute i 1,5 timme och gick väl 1mil eller nå sånt. Hundarna var iaf lagom trötta när vi kom hem och Wilman ligger och sover fortfarande.

Sen la jag mej på soffan å kolla Mcleods, LEDIG som man är såhär mitt i veckan så är det helt OKEJ att vara slö ;)

Sen plöjde jag upp lite blommor i mammas rabatt som jag skulle få ta, jag säger löjnantshjärtan, jag tror en blomexpert skulle säga något annat. Men de ser ut som löjnantshjärtan iaf. Plockade med mig lite blågullvivor också. In med blomstren i bilen å så drog jag hem till mig. Spada och hacka, jorden är ju inte blomvänlig, men efter ett tag så var stenarna väck och jorden helt okej att använda. Blev som skitafint, hoppas blommorna överlever också.

Efter det så drog jag några varv med dammsugarn, plocka upp på balkongen och kasta massa skit...

KAFFE coh GLASS me Camilla,mamma och pappa har det också blivit här på kvällen, PERFEKT!!

Imorrn blir det Uppsala å simma med Alicen, hämta Alician på dagis och så ska jag väl hinna me å jogga LITE också, måste ju hålla igång det här nu.

Inga kommentarer: