lördag 21 april 2012

Tuppen

Tuppjäveln får sovmorron i jämförelse med mig...

Eftersom Alice har så mycket annat som är mycket viktigare än att kissa på kvällsrastningen, så slutar det alltid med att hon VAKNAR väldigt tidigt på morgonen. Imorse kom hon kvart över sex, man kan inte kalla matten PIGG då. Men vovve ger sig ju inte och jag skulle nog inte heller kunna sova om jag höll på att drunkna av kissnödighet ;)

Därför var jag ute i spåret halv åtta och joggade lite smått, skidor kan va bakhala, mina skor va väldigt bakhala imorse, med lite snö i spåret och uppförsbacke så slira jag värre än när vallateamet tabbat sig rejält.

Pappsen har varit sådär supersnäll och lagat min bil inför besiktningen. Jag var sådär supersnäll och städade hallen hos de, tvättade fönster,väggar,golv och satte upp VÅRgardiner.... skulle behöva städa hela huset för att va lika snäll och hjälpsam som de är mot mig.

Har haft Alician som sällskap halva dagen också, GOSUNGEN!!

Min stortå håller på och dödar mig, dunkar å gör superont!

Inga kommentarer: