söndag 15 april 2012

Söndag

Va HÄRLIGT ljust det är på morgonen NU, kom hem runt fem, men redan innan runt 4 kanske så börja det bli ljust ute. Ganska häftigt att se hur det blir ljusare och ljusare hela tiden, det går väldans fort när det väl börjar. Där ser ni också hur MYCKET jag har att göra när jag jobbar natten på helgerna ;)

Det som är lite trixigt när man kommer hem och det är ljust är ju att kroppen ställer in sig på att vara vaken, men jag kolla lite på Stolthet och Fördom och somnade sen av den. Vaknade vid 9 och låg sen kvar till 10.

Hem till mamma och pappa och gick ut med hundarna. Idag fick jag med mig ALLA tre, inte ofta det händer nuförtiden, blir ofta att Alicen och jag går den lite längre svängen och Wilman och Mozart tar den lilla. Mozart har ju inget fel på farten, men det är just där det blir lite svårt när man har han och Wilman i samma koppel, det blir liksom att Wilman bara har att hänga med på alla hans infall ;)

Tvättat Wilmans ÖRA också, det där jävla örat klipper jag bort snart. Stackars vovven, men det blir bra tillslut, får jag hoppas.

Det är SOL idag, UNDEBART!!

Här en söndagslåt, jag brukar fundera på vilken kategori av musikstil jag skulle platsa i, men det finns nog ingen kanske?

Inga kommentarer: